loading...
مد بیست | مدل مانتو، لباس مجلسی، لباس عروس
محصولات سایت

مراحل خرید محصولات سایت

سفارش کالا » تحویل کالا درب منزل » پرداخت هزینه


کیف رولی لوازم آرایش


برس مو الکتریکی lcd دار

مد 20 بازدید : 658 1393/11/09 نظرات (0)

کاشت ابرو و هزینه آن
کاشت ابرو و هزینه آن

کاشت ابرو

رفته رفته به محبوبیت کاشت موی ابرو افزوده می شود، زیرا مردان و زنان به دنبال راه هایی می گردند تا موی این ناحیه از بدن خود را به صورت دائمی ترمیم یا تثبیت کند. در این کلینیک خصوصی، ما روش های کاشت ابرو FUE را با استفاده از تیم پزشکی درجه یک و با تجربه خود و جدیدترین شیوه ها و فن آوری ها عرضه می کنیم. با افزایش محبوبیت داشتن ابروهای بزرگتر و پرپشت تر، شاهد افزایش قابل توجه بیمارانی هستیم که نتایجی دائمی و طبیعی را می خواهند، چیزی که در بسیاری از جراحی های کاشت موی ابرو بدست می آید. مهم است که تصمیم خود را براساس نظرات دکتر یا جراح متخصص در کاشت موی ابرو بگیرید، زیرا تجربه و تمرین رمز یک کاشت موی موفقیت آمیز است و ما به کادر پزشکی خود اطمینان داریم و با افتخار روش کاشت موی ابروی FUE را ارائه می کنیم.

ابروهای پرپشت، نوک تیز و خوش ترکیب  کمتر مورد توجه قرار می گیرند،با این حال داشتن ابروهای کم پشت یا نداشتن موی ابرو باعث می شود که توجه  افراد به طور ناخواسته به چهره طرف جلب شود. ما از شیوه های کاشت موی ثابت شده برای برطرف سازی مشکل ریزش مو در ناحیه ابرو استفاده می کنیم. ترمیم ابرو شیوه ای فوق العاده برای جایگزینی ابرو یا ترمیم نواحی کوچکی  از ابرو  استکه به دلیل زیرابرو برداشتن نامناسب، جای زخم یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش مو شده اند. ترمیم مو به این شکل است که مقدار کمی از موی بالای ناحیه گوش در ناحیه ابرو کاشت می شود. کاشت ابرو توسط یک دکتر مجرب صورت می گیرد و بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

ترمیم مو یک روش هنرمندانه است. در این روش یک ابرو به صورت مجزا براساس نوع صورت، ویژگی های چهره ونتایجی که شخصا خواهان آن هستید، طراحی می شود. یک پزشک باتجربه نوع قوس ، ضخامت مناسب مو، فاصله بین ابروها و طول ابرو را در نظر می گیرد.

کاشت ابرو قبل و بعد

قبل از عمل

کاشت ابرو قبل و بعد 2

بعد از عمل

قابل توجه ترین نمونه های ترمیم مو اغلب در بین افرادی صورت می گیرد که بدون ابرو یا با ابروی کم پشت به دنیا آمده اند یا به دلیل عوامل ژنتیکی، بیماری یا دلایل دیگر ابروهای کم پشتی دارند یا ابروهای آنها دچار طاسی ناحیه ای شده است. ترمیم مویی که کاشت بیش از 200 موی ابرو را شامل می شود، یک خط ابروی خوش ترکیب را ایجاد می کند، که کاملا طبیعی به نظر می رسد، زیرا برای ترمیم آن از موی خود فرد استفاده می شود.

کاشت ابرو قبل و بعد 2.1

کاشت ابرو قبل و بعد 2.2

روش و مراحل

در طول جراحی  کاشت موی ابرو FUE،  ابتدا ناحیه اهداکننده  آماده می شود. عموما، برای کاشت ابرو، ناحیه اهداکننده دقیقا پشت گوش ها است. مو  با دقت و احتیاط از ناحیه اهدا کننده برداشت می شود. در هر بار یک فولیکول برداشت می شود و سپس به ناحیه کاشت منتقل می شود. این کار تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد و بسیاری از بیماران در حین جراحی به خواب راحتی می روند.

مطالب فوق تنها نظری اجمال یه کاشت موی ابرو بود. هنوز باید مطالب مهم تری را در مورد روش های جراحی مورد استفاده بدانید. جراحی کاشت موی ابرو شکستن شاخ غول نیست. چیزی که اتفاق می افتد صرفا برداشت فولیکول های مو از یک ناحیه اهدا کننده و کاشت و پیوند زدن آنها در ناحیه گیرنده ابرو در طرح های انتخاب شده توسط بیمار است. این کار تحت بی هوشی موضعی صورت می گیرد و موها دقیقا شبیه شیوه رشد موی ابرو، کاشت می شوند تا ابرو ظاهری کاملا طبیعی پیدا کند ( این کار با یک موی مجزا در هر زمان و در زاویه مناسب صورت می گیرد).

در طول جراحی، هر فولیکول مو با استفاده از سوزن پیوند کاشت می شود تا تضمین کند که میکروگرافت های بدست آمده از ناحیه اهدا شده به خوبی در ناحیه ابروی شما ثابت می مانند. علاوه براین، در هنگام برداشت موی کاشت از ناحیه اهدا کننده، موها باید به واحدهای فولیکوی مجزا تقسیم شوند و هر نوع روپوست، چربی یا پوست اضافی باید جدا شود.

وقتی مرحله درمان شما به پایان رسید، موی کاشت شده به صورت طبیعی رشد می کند و هنوز می توانید زیرابرو بردارید، به ابرو شکل دهید یا  آن را کوتاه کنید، زیرا این ابروهای کاشت شده دقیقا همانند ابروهای طبیعی کاشت نشده هستند.  کندن، براق کردن یا بندکشی موهای ابروی پیوندی تاثیری بر فولیکول ندارند و این به این معناست که موهای ابرو دوباره رشد می کنند و مشکلی پیش نمی آید. کاشت واحد فولیکولی یکی از رایج ترین روش های مورد استفاده است. با این حال، جراحان کاشت ابرو از روش های مختلفی استفاده می کنند.

از آنجایی که موی ابروی کاشته شده از سر گرفته می شود، انتظار می رود که ابروهای شما سریع تر رشد کنند. فکر می کنم این مساله برای کسانی که چنین ابروهایی نداشتند، اتفاق خوبی است! با این حال، باید بیشتر از قبل آنها را مرتب کنید.

قصد نداریم وارد جزئیات فرآیند کاشت ابرو بشویم.

در یک روش کاشت ابرو، موهای اهداکننده همانند روش کاشت موی معمولی، از پشت سر گرفته می شوند. در صورتی که نمی توان از سر مو برداشت کرد، می توان از نواحی دیگر بدن نیز مو برداشت کرد.

نحوه رشد موی روی سر یا موی ابرو تفاوت دارد. ابروها موهایی دارند که به عنوان دسته های  مجزا رشد می کنند، در مقایسه با واحدهای فولیکولی که شامل 1 تا 4 تار مو می شند. بنابراین مویی که از ناحیه اهداکننده برداشت می شود، باید با استفاده از یک میکروسکوپ قدرتمند به گرافت های موی مجزا تقسیم شود.

هر کدام از میکروگرافت ها در نواحی گیرنده ای که توسط جراح آماده شده، قرار داده می شوند. از آنجایی که ابروها در زاویه تندتری نسبت به سطح پوست  رشد می کنند ، این فرآیند مستلزم مهارت و تجربه زیادی است.جراح باید بتواند انحنای طبیعی مو را تعیین کند تا از  منحنی ابروها تبعیت کنند. ابروها همچنین باید به شکلی سازماندهی شوند که مخصوصا در ناحیه میانی به شکل ضرب دری رشد کنند تا ظاهر طبیعی یک ابرو تقلید شود.

کاشت ابرو قبل و بعد 3-1

کاشت ابرو قبل و بعد 3-2

هیچ زمان از کارافتادگی ای وجود ندارد. برخلاف شیوه های برداشت نواری FUT، که در آنها  یک جای زخم شدیدا نمایان ( که مخصوصا وقتی موی ابروکوتاه است، نمایان می شود) در ناحیه اهداکننده باقی می ماند و به مراقبت های پس از عمل قابل توجه نیاز دارد، روش کاشت موی FUE به مراقبت پس از عمل و زمان از کار افتادگی کمی نیاز دارد و همچنین جای زخم جزئی باقی می گذارد. تا چند هفته پس از عمل باید از ورزش ومخصوصا عرق کردن پرهیز کنید، زیرا ورزش نکردن به کاهش خطر عفونت قابل توجه کمک می کند. در این کلینیک به شما دستورالعمل های کامل مراقبت های پس از عمل ارائه می شود و در صورتی که سوالی داشتند یا نیازمندی کمکی بودید، کلینیک پاسخگوی شماست.

پس از عمل جراحی

پس از عمل جراحی کاشت موی ابرو، کمی خونریزی  ایجاد می شود و شاهد دلمه بستن زخم خواهید بود. ناحیه ابرو کمی ورم می کند، اما در عرض چند روز این عوارض کاهش پیدا می کند. همچنین کمی احساس خارش به شما دست می دهد. مواظب باشید که ناحیه کاشت مو را نخارانید تا به طور کامل خوب شوند. در صورتی که پس از زمان توصیه شده، برخی از علائم هنوز وجود داشته باشند، به جراح خود مراجعه کنید.

کاشت ابرو قبل و بعد 4-1

با این حال، همه افراد از موهبت داشتن ابروهای ضخیم و پرپشت برخودار نیستند. در صورتی که شما یکی از آن افراد هستید، کاشت موی ابرو را مد نظر قرار دهید. اما کاشت موی ابرو چیست؟

منظور از کاشت ابرو روشی جراحی کاشت دائمی یا تنظیم ظاهر و شکل  ابروی شماست. برخلاف روش های قبلی که نواری از پشت سر بیمار برداشته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد، در این روش از هر یکی از بخش های بدن از قبیل پا، پشت گردن و غیره موی مجزا برداشت می شود و به ابرو پیوند زده می شود. با این حال، موی پشت سر ( پشت گوش) مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا شباهت بیشتری با موی ابرو دارد. کاشت موی ابرو بر روی افرادی انجام می شود که به دلایل مختلف موی ابروی خود را از دست داده اند.

عوارض

کاشت موی ابرو یک کاشت موی کوچک است. از این رو، عوارض جانبی کمی دارد. تزریق ماده بی هوشی تا اندازه ای دردآور است، زیرا ناحیه دور چشم بسیار حساس است. با این حال، پس از بی هوشی هیچ دردی احساس نمی کنید. با این حال، به سرعت ناپدید می شود و با آرایش پوشانده می شود. ورم دور چشم نیز نسبتا رایج است. ورم به سرعت ، اغلب در عرض یک شب، ناپدید می شود.

پس از جراجی اولیه کاشت مو، ناحیه شاید کبودشود، ورم کند یا ملتهب شود، اما این جراحی عوارض دیگری دارد. ناحیه کاشت دچار خارش می شود که تنها یک یا دو روز طول می کشد، در صورتی که ناحیه ابرو بیش از این زمان خارش داشت، شاید به دلیل عقونت است که باید سریعا درمان شود. خارش را می توان با پماد برطرف کرد. پماد باید در طول روز و شب بر روی ناحیه کاشت مالیده شود تا از خراش تصادفی جلوگیری کند.

 نتایج

نتایح دائمی هستند و خیلی سریع به تفاوت ایجاد شده پی خواهید برد. عموما در یک کاشت موی FUE، نتایج کامل در عرض 12 ماه بدست می آیند. برای کاشت موی ابرو، نتایج کامل در زمان کمتری بدست می آید، اما هنوز چندین ماه طول می کشد.

مو در سه مرحله رشد می کند، پس اگر پس از کاشت مو شاهد ریزش مو بودید نگران نباشید. طبیعی است. رشد مو در افراد مختلف است و با تداوم رشد موی کاشت شده، همانند ناحیه اهدا کننده اولیه، باید موها را مرتب کنید تا ظاهری مناسب داشته باشید. این مساله برای بیماران مشکل ساز نیست، زیرا اغلب آنها به زیر ابرو برداشتن یا اصلاح قسمتی از بدن خود به صورت منظم عادت دارند.

هزینه (قیمت) کاشت ابرو   

عمل جراحی کاشت موی ابرو یک فرآیند حساس و بسیار تخصصی است که به ملاحظه دقیق دکتر، مهارت، تجربه و ذوق هنری نیاز دارد. این عمل جراحی همچنین به درک کامل از نیازها و اهداف بیمار نیاز دارد تا بهترین نتایج را به بار آورد و می توان آن را به عنوان همکاری مشترک دکتر، کادرپزشکی او و بیمار در نظر گرفت.

کاشت ابرو برای افرادی مناسب است که به دلیل عوامل مادرزادی، بیماری، عفونت یا زیرابرو برداشتن بیش از حد، ابروهای کم پوشتی دارند یا ابرو ندارند.برای کسانی که به فکر جایگزینی موی خود هستند، هزینه کاشت ابرو یک عامل اساسی است. در هنگام ارزیابی هزینه کاشت ابرو، باید بدانید که هزینه جراحی با توجه به فرد و میزان ریزش موی او تغییر می کند.

عوامل تاثیرگذار

هزینه کاشت ابرو قبل و بعد 5

هزینه کاشت ابرو عموما شامل دست مزد جراح ، هزینه داروی بی هوشی و تجهیزت می شود.

عمل جراحی کاشت ابرو عموما عمل زیبایی در نظر گرفته می شود و بیمه های درمانی آن را تقبل نمی کنند. با این حال، در صورتی که به دلیل بیماری یا آسیب، کاشت ضروری باشد، بنا به گفته جراح این عمل  می تواند تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. برای مثال، در صورتی یک کاشت از لحاظ پزشکی ضروری در نظر گرفته می شود که ریزش موی دائمی ناشی از بیماری یا آسیب را برطرف کند.

در مشاوره اولیه، پزشک تعیین می کند که آیا بیمار صلاحیت انجام یک عمل جراحی کاشت ابرو را دارد یا خیر و در مورد ظاهر و شکل مطلوب آن با بیمار بحث می کند. عواملی که مانع از این می شود که بیمار برای جراحی کاشت ابرو صلاحیت داشته باشد: آلوپسیا آره آتا،  یک بیماری خودایمنی است که باعث ریزش می شود یا تریکوتیلومانیا، اختلال وسواس فکری یا عملی است که باعث می شود بیمار موهای خود را بکند.

در عمل جراحی، بیمار معمولا بی هوشی موضعی وقرص مسکن دریافت می کند. سپس، جراح در ناحیه اهداکننده که معمولا سر، ساعد یا ناحیه زهار است، یک برش کوچک ایجاد می کند و موهای مورد نیاز را برداشت می کند. موی اهداکننده با استفاده از ابزار بزرگنمایی مخصوص به گرافت های تک مو تقسیم می شود. سپس پزشک در ناحیه ابرو برش های کوچکی ایجاد می کند و تلاش می کند تا گرافت ها را در زوایه هایی قرار دهد که موهای ابروی طبیعی قرار می گیرند. این عمل جراحی در حدود سه ساعت طول می کشد.

پس از عمل، در جایی که موکاشته شده است زخم دلمه می بندد که جزئی است و در عرض چند روز خوب می شود.  موهای کاشت شده ابرو در عرض چند هفته می ریزند و رشد مجدد کامل موها چندین ماه طول می کشد. به دلیل اینکه موی کاشت ابرو از ناحیه دیگری گرفته شده است، خیلی سریع رشد می کند و تقریبا هفته ای یک بار باید مرتب شود.

هزینه کاشت ابرو

هزینه های دیگر

موهای ابرو کاشت شده در حدود یک سال کامل و ضخیم می شوند و بعضی از بیماران برای داشتن ابروی پرپشت تر به پزشک جراح مراجعه می کنند تا گرافت های موی بیشتری روی ابروی آنها کاشت شود. هزینه این کاشت مجدد ابرو کسری از هزینه جراحی اولیه است و به این مساله بستگی دارد که چه تعداد واحد فولیکولی ( گروه های یک یا چند تارمو) باید در ابرو کاشت شوند.

تخفیف

بعضی از پزشکان برای بیمارانی که هزینه کاشت ابرو خود را نقدی حساب می کنند، کوپن یا برگ تخفیف اینترنتی عرضه می کنند.

هزینه عمل کاشت ابرو بر حسب تعداد گرافت و برطبق نیازمندی های جایگزینی موی فردی شما تعیین می شود. به همین دلیل است که نمی توان به صورت آنلاین یا از پشت تلفن هزینه کاشت ابرو را تخمین زد. در عوض، ما بیماران را ترغیب می کنیم تا در یک جلسه مشاوره اختیاری شرکت کنند. در نهایت، پزشک برنامه و هزینه کاشت موی ابرو را براساس موارد زیر تعیین می کند:

میزان ریزش موی شما تا به الان

میزان موی اهداکننده موجود

مشخصه های موی اهداکننده ( بافت، رنگ، فر یا صاف بودن و غیره)

اگر چه هزینه کاشت مو و ابرو شما با نیازهای فردی شما تعیین می شود، در ادامه دامنه کلی تعداد گرافت های موی مورد نیاز برای ترمیم عرضه شده است. بعضی از بیماران ترجیح می دهند بیش از یک روش جراحی را برای بدست آوردن اهداف شخصی خود انتخاب کنند. هر چه موی ابروی بیشتری در طول عمل جراحی کاشت شود، هزینه نهایی برحسب هر گرافت کمتر خواهد بود. ( برای مثال،  هزینه 1200 گرافت دو برابر هزینه 600 گرافت نیست). به منظور اینکه بیماران  دقیق ترین جواب را  در مورد " هزینه کاشت ابرو" دریافت کنند، به کلینیک مراجعه می کنند و پوست سر و موی آنها به صورت رایگان بررسی می شود و تعداد عمل جراحی مورد نیاز برای بدست آوردن اهداف ترمیم بیمار تعیین می شود.

منبع : کلینیک زیبایی ابروشن 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات سایت
 

لباسهای کهنه و قدیمی را به لباسهای زیبا و گران قیمت تبدیل کنید

وسیله ای برای نمایش ذوق هنری و خلاقیت شما

با استفاده از دستگاه نگین زن دستی براحتی میتواند هر لباس یا کیف و کفش و یا کمری را با سلیقه خود بیارائید و به آن زیبائی ببخشید

و روشی جدید برای کسب در آمد در منزل

خرید نگین زن مینی

وسیله ای بسیار ارزان ولی با کارائی بالا

قيمت فقـط : 15.000 تـومان

خرید دستگاه نگین زن مینی

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 412
  • بازدید ماه : 412
  • بازدید سال : 41,082
  • بازدید کلی : 467,103