loading...
مد بیست | مدل مانتو، لباس مجلسی، لباس عروس
محصولات سایت

مراحل خرید محصولات سایت

سفارش کالا » تحویل کالا درب منزل » پرداخت هزینه


کیف رولی لوازم آرایش


برس مو الکتریکی lcd دار

مد 20 بازدید : 375 1393/12/02 نظرات (0)

آموزش تصویری لیفتینگ یا کشیدن پوست صورت بدون جراحی (بخش دوم)

کشیدن پوست ورزش صورت

 

بعد از نکات کلیدی توضیح داده شده در بخش اول نوبت به توصیه های کلی برای نرمش هاست

دستورات هر نرمش را می بایست در هر جلسه به طور دقیق دنبال کنید. موفقیت شما کاملاً بستگی به انجام صحیح این نرمش ها دارد. یک اشتباه کوچک اثر چندانی بر نتایج خوب این نرمشها نخواهند داشت ولی چنانچه نرمشی را از این برنامه ها جا بیندازید  یا نرمشی را به مدت چندین روز غلط انجام دهید تقریباً تمام آن کنترل عضلانی و کشیدگی به وجود آمده را از دست خواهدید داد.

نرمشها را یک  یا دوبار در روز به مدت حداقل سه ماه انجام دهید. تا نتایج بی نظیری به دست آورید. بعد از آن که این نتایج را به دست آوردید عضلات شما قوی و قابل ارتجاع خواهند بود. وقتی عضله ها به طور صحیح تقویت شدند. بدون هیچ زیانی می توانید نرمشها را هر سه یا چهار ماه برای یک یا دو هفته به نوبت حذف کنید. و یا این برنامه را یک روز درمیان اجرا کنید تا صورتتان صاف و کشیده باقی بماند. چنانچه وقت کمی دارید می توانید نرمشها را به دو یا سه جلسه کوتاه چند دقیقه ای تقسیم کنید. این جلسه های کوتاه را می توانید هر موقعی که برایتان مناسب است انجام دهید.

کشیدن پوست قبل و بعد

نکات مهم :

1.  مقداری چین و چروک ممکن است در حین انجام ورزشها مشخص تر جلوه کنند. پوشش خوبی از کرم قبل از شروع نرمش ها از وقوع هرگونه چین موقتی که ممکن است منجر به چین های دائمی بشود جلوگیری  خواهد کرد. به خاطر داشته باشید که این برنامه خاص توسط هزاران نفر به کار برده شده است و این نرمشها هیچ یک از عوارض پوستی را بدتر نمی کنند.

2.  توجه داشته باشید که اغلب نرمشهای صورت برای عضلات گردن نیز مفید است و به همین صورت عکس این نکته نیز صادق می باشد. مزیت دیگر این نرمشها حفظ حالت صحیح و طبیعی بدن می باشد.

3.  اگر بعضی روزها چینهای صورتتان بیشتر یا شل تر از معمول به نظر می رسد ممکن است به این معنا باشد که عضله های صورتتان را بیش از اندازه به کار گرفته اید. این مساله صدمه ای دائمی وارد نخواهد کرد. یک استراحت کوتاه کشش طبیعی عضله را به حالت اول بازخواهد گرداند. نرمشهای خود را یک روز قطع کنید و چنانچه روز بعد بهتر شدید ادامه بدهید. در صورت لزم نرمشها را یک یا دو روز کنار بگذارید تا عضله های خسته تان دوباره به حالت اول بازگردند.

4.  طبیعت آهسته ولی با اطمینان کار می کند. تجربه من با هزاران دانشجو به من کمک می کند تا زمان لازم برای هر نوع «لیفت» و یا هر نتیجه خاص دیگر را دقیقاً تخمین بزنم. چنانچه از نرمش به عنوان عاملی برای جلوگیری از به وجود امدن چروکها و دیگر آسیب های پوستی استفاده می کنید. انجام گاه به گاه آن کفایت می کند. ول از بین بردن چین های عمیق به زمان طولانی تری نیاز دارد. 

در حالی که این کتاب را می خوانید متوجه می شوید که هر نرمشی فقط بر یک یا  دو شکل تمرکز می کند. وقتی صورت خود را در اینه مطالعه کنید ممکن است تجمعی از اشکالات ببینید- برای مثال چروکیدگی و شل شدگی پوست سعی من بر این بوده که هر مشکلی را به نوبه خود بررسی کنم، خوشبختانه حل کردن آن مشکل خود اغلب یک امتیاز دیگر به همراه دارد یعنی پوست نرمتر در ناحیه های دیگر صورت. 

پانزده دقیقه مدت زمانی است که به آن نیاز دارید- یک ربع ساعت- حدوداً همان قدر که برای آرایش کردن نیاز دارید. طبیعتاً در آغاز فقط یک یا دو نرمش این وقت را پر می کند. ولی به تدریج همان طور که هر حرکت را حفظ می کنید خواهید دید که کل برنامه را در وقتی کمتر از آنچه کع فکر می کردید و می توانید انجام بدهید. سپس برای برنامه مخصوص آماده می شوید. می توانید فقط نرمش هایی را انتخاب کنید که نقصهای صورت شما را حل می کند و یا برای آن که کل صورتتان سفت شود همه آنها را انجام دهید.

این جمله معروف که «کار نیکو کردن از پر کردن است» یقیناً در مورد نرمش صدق می کند. دفعات اولی که نرمشی را آغاز می کنید ممکن است شک کنید که آیا آن را صحیح انجام می دهید یا خیر، یا مدت زمانی که می برد مورد توجه شما قرار گیرد. آیا یادگرفتن رانندگی با اتومبیل را به خاطر دارید؟ حرکاتی که الان بسیار اتوماتیک به نظر می رسد آن موقع همه به نحوی مشکل و وقت گیر بودند. نرمش صورت هم ممکن است چنین باشد : بسیار زود خواهید دید که به سرعت و به نرمی تمام برنامه را فقط در طی پانزده دقیقه در روز انجام می دهید.

انتظار نداشته باشید که برنامه کامل را در یک روز یا حتی یک هفته به اتمام برسانید. ولی تغییرات در مدتی کمتر از آنچه که ممکن است تصور کنید ظاهر خواهند شد. کم و کیف نرمشهای تجویز شده در هر قسمت همان جا توضیح داده شده است. منطق به شما خواهد گفت که معجزه وجود ندارد ولی چنانچه از قوانین زیر پیروی کنید. آینه شما در مدت کوتاهی بر منطق غلبه خواهد کرد.

1.       حداقل یک بار در روز نرمش کنید. البته دو مرتبه در روز بهتر است.

2.       همیشه بیش از استعمال کرم نرم کننده که باید قبل از شروع نرمشها مالیده شود اسپری آب معدنی به صورت خود بزنید.

3.    همیشه قبل از شروع نرمشها از یک کرم نرم کننده خوب استفاده کنید. البته موارد استفاده از کرم در کتاب مشخص شده است. کرم را با دقت و به فراوانی به ناحیه ظریف اطراف چشم بمالید ولی نیازی نیست که پلک چشم را ان قدر آغشته کنید که به چشمم آسیب برساند. کرم را در طی این پانزده دقیقه و یا حتی بیشتر روی صورت خود نگاه دارید. اگر بیش از وقتی که ذکر شده نرمش می کنید بگذارید در طی  آن دقایق اضافی کرم روی صورتتان بماند.

4.    اطمینان حاصل کنید که صورتتان قبل از شروع نرمش ها کاملاً  تمیز است. صورت خود را با کرم پاک کننده یا آب و صابون و یا هر پاک کننده ای که مناسب شما است تمیز کنید. پس از پاک کردن اسپری آب معدنی به صورت خود بزنید. سپس تا صورتتان هنوز مرطوب است کرم مرطوب کننده و بر روی آن کرم قوی تر بزنید. پوشش فراوان کرم، صورت شما را نرم نگاه خواهد داشت. چنانچه صورت خود را با دقت بشویید. منفذها باز خواهد شد.

5.       همیشه از یک اینه استفاده کنید- حداقل تا زمانی که تمام حرکا را آمخته و مطمئن هستید که آن را صحیح انجام می دهید.

6.       در طی تمام نرمش ها به طور طبیعی نفس بکشید مگر آن که غیر آن توصیه شده باشد.

7.    پس از آن که هر نرمشی به اتمام می رسد صورت خو را کاملاً استراحت بدهید مطمئن شوید که عضله های استفاده شده کاملاً در استراحت به سر می برند.

8.    بر روی آن قسمت هایی از صورت که تحت نرمش هستند تمرکز کنید. علاوه بر عضلاتتان باید از ذهن خود نیز استفاده کنید. هنگام نرمش افکار خود را  آزاد بگذارید. آنگاه خواهید دید که چقدر از نظر احساسی و جسمی در آراممش هستید.

9.     بهترین حرکات حرکتی هستند که آهسته و با دقت انجام می شوند. نتایج سریع تر از نرمش های آهسته و با دقت انجام می شوند. نتایج سریع تر از نرمش های آهسته تر پدید می آید. همان اصولی که در مورد نرمش عضلات قسمتهای دیگر بدن صدق می کنند، در مورد صورت نیز صادق است. تمرکز کل حواس بر روی هر حرکتی موجب نتایج سریعتر می شود تا این که آنها را روی هر حرکتی موجب نتایج سریعتر می شود تا این که آنها را با عجله یا بی دقت انجام دهید. حتی اگر بیشتر تکرار شوند. حرکات اهسته و منظم صورت را سفت می کند.

10.  در طی اولین یا دومین هفته این برنامه، شدید نرمش نکنید. عضلات پوست آهسته ساخته می شوند. همانند انواع نرمش ها و ورزش های دیگر هدف شما ساختن و تقویت است و نه آزار رساندن به بافت.

11.  همان طور که هر نرمشی را انجام می دهید دستورات این کتاب را بخوانید. همچنین همان طور که از دستوری پیروی می کنید جای دستها و اجزای صورت خود را در آینه بررسی کنید. ممکن است لازم باشد که تا چندین هفته دستورات را بخوانید تا حفظ شوید. حتی بعد از آشنایی با هر حرکت، خوب است که جای عضلات صورت و دست ها را گهگاه کنترل کنید.

12.  بعضی از نرمشها به مقاومت نیاز دارد. همان طور که در دستورات ذکر شده است. این مقاومت می بایست قوی و محکم و آرام باشد. عضلات صورت خود را مانند کش مجسم کنید. بدون آن که آن را پاره کنید آهسته بکشید.

 

 

بخش سوم آموزش تصویری لیفتینگ یا کشیدن پوست صورت بدون جراحی

 

منبع : کتاب لیفتینگ بدون جراحی (رفع چین و چروک صورت در 15 دقیقه)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات سایت
 

لباسهای کهنه و قدیمی را به لباسهای زیبا و گران قیمت تبدیل کنید

وسیله ای برای نمایش ذوق هنری و خلاقیت شما

با استفاده از دستگاه نگین زن دستی براحتی میتواند هر لباس یا کیف و کفش و یا کمری را با سلیقه خود بیارائید و به آن زیبائی ببخشید

و روشی جدید برای کسب در آمد در منزل

خرید نگین زن مینی

وسیله ای بسیار ارزان ولی با کارائی بالا

قيمت فقـط : 15.000 تـومان

خرید دستگاه نگین زن مینی

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,196
  • بازدید ماه : 1,196
  • بازدید سال : 41,866
  • بازدید کلی : 467,887