loading...
مد بیست | مدل مانتو، لباس مجلسی، لباس عروس
محصولات سایت

مراحل خرید محصولات سایت

سفارش کالا » تحویل کالا درب منزل » پرداخت هزینه


کیف رولی لوازم آرایش


برس مو الکتریکی lcd دار

مد 20 بازدید : 404 1393/12/02 نظرات (0)

آموزش تصویری لیفتینگ یا کشیدن پوست صورت بدون جراحی (بخش اول)

لیفتینگ قبل و یعد

 

در این سری مقالات شما را با نرمش های صورت و گردن برای جلوگیری و رفع چین و چروک آشنا می کنیم.

 

چه موقع باید نرمش کنید؟

سلامتی پوست

نرمش های پرورش صورت را می توان در هر زمانی انجام داد. صبح، بعدازظهر و یا عصر. بهترین وقت زمان است که کمتر خسته هستید. همچنین خوب است که پس از نرمش استراحت کنید. برای بسیاری از مردم نزدیک غروب مناسب است زیرا ان موقع زیاد خسته نیستند ولی هنوز آمادگی استراحتی کوتاه (پانزده تا بیست دقیقه) را بعد از نرمش دارند.

نرمش قبل از خواب برای برخی از مردم آرام بخش است. آن موقع به رختخواب می روند تا بگذارند خون جریان پیدا کند و در حالی که خواب آرام و تسکین بخش مواد غذایی جوانی بخش را به عضله های در حال رشد تقسیم می کند عصبهای حسی صورت استراحت کرده و قوی تر می شوند.

هرگز نباید هنگامی که صورتتان خسته است نرمش کنید چنانچه احساس می کنید عضله هایتان تیر می کشند فوراً نرمش را قطع کنید.

 

اسپری معجره آسای آب معدنی

اسپره معجزه آسا آب معدنی

شما می توانید چشمه جوانی معجزه آسایی بسازید که در خانه خود از آن استفاده کنید و یا آن را با خود حمل کنید. این چشمه جوانی یک اسپری آب معدنی ساده است.

طرز تهیه این اسپری :

  1. یک شیشه اسپری را ده دقیقه در آب جوشانده و آن را استرلیزه کنید. بسیار مهم است که اسپری از جنس شیشه باشد و نه فلز یا مواد دیگر.
  2. یک قاشق چایخوری سرکه سیب را با یک شیشه آب معدنی مخلوط کنید.
  3. شیشه اسپری خود را با آن مخلوط پر کرده و در آن را محکم ببندید.

پس از مصرف اسپری صورت خود را خشک نکنید. کرم مرطوب کننده مورد علاقه تان را به صورت نیمه خیس خود بمالید و روی آن کرم پروتئیین ( یا هر کرمی که محتوی پروتئین کلاژن باشد) بمالید. حداقل سه بار در روز از این اسپری استفاده کنید. می توانید این اسپری را همراه خود ببرید و چنانچه مایلید صبح و بعدازظهر و شب روی آرایش خود بزنید. 

 

کرم زدن صورت

نحوه کرم زدن و کشیدن پوست

برای اغلب نرمشها لازم است که صورتتان را با لایه ای از کرم بپوشانید. کرم دور لب را باید به بیرون از وسط لب به طرف گوش بمالید. کرم زیر چشم را باید به طرف داخل از پایین گوشه بیرونی چشم به طرف بینی بمالید.

دور چشم را درست تا زیر مژه کرم بمالید مقدار کرم روی پلک های بالائی باید کمتر از پلکهای پایینی باشد. کرم را حتماً به شقیقه ها نیز بمالید. هنگام کرم مالیدن به دور چشم دقت کنید. زیرا ممکن است چشمانتان را بسوزاند. گردن را فراموش نکنید. هنگامی که کرم را به گردن می مالید سرتان را جلو آورده و عضله های گردن را سفت کنید از گوشه استخوان ترقوه شروع کرده و سپس آن را به بالا و بیرون بمالید. نرمه گوش و زیر نرمه گوش نیز فراموش نشود.

کرم باید به اندازه کافی غنی باشد که پوست را کاملاً نرم کند و وقتی به پوستتان دست می زنید پوست شما باید بسیار لیز باشد.در صورت لزم می توانید هنگام ماساژ دستکس نخی دستتان کنید. در این صورت راحت تر می توانید بر بافتهای عضله ای گیر داشته باشید و از لیز خوردن که می تواند موجب کشش پوست شود جلوگیری کنید. وقتی نرمش نیاز به پوشش فراوانی از کرم دارد بسیار مهم است که این کار را انجام دهید.

 

بستن نوار به پیشانی

چسباندن نوار به پیشانی لیفتینگ

در مواقعی لازم است که پس از نرمش به پیشانی خود نوار ببندید. قبل از استفاده از نوار صورت خود را با دقت با آب معدنی اسپری بزنید و سپس پوست مرطوب را با کرمی سرشار از پروتئین بپوشانید. به خاطر بسپارید که اسپری آب معدنی را همیشه اول بزنید.

نرمش های این قسمت باعث تقویت عضله پیشانی و از بین رفتن خطوط بین چشم ها و روی پیشانی خواهد شد. پس از اتمام نرمشهای پیشانی به پیشانی خود نوار ببندید. بستن نوار نه تنها به شما یادآوری می کند که با حرکت دادن پیشانی خود اخم نکنید بلکه از تشکیل خطوط بیشتر بر بالای ابروها جلوگیری می کند.

 به یک بسته نوار جراحی با عرض حدود دو سانتیمتر نیاز خواهید داشت. این نوار در داروخانه ها موجود است. ولی چنانچه در دسترس نباشد می توانید از Band-Aid clear Tape استفاده کنید. این نوار با پوست هر شخصی سازگار است. چنانچه ترجیح می دهید ازنوار استفاده نکنید. می توانید از یک تکه پارچه نرم نخی تل سر درست کنید پهنای این نوار می بایست پنج سانتیمتر باشد. کش  آن را محکم به پشت سر ببندید. هنگامی که آن را به بالای ابروها می بندید باید درست جا بیفتد. لایه اولیه نوار را درست بالای ابروها از یک طرف سر به طرفی دیگر ببندید لایه دوم باید نیم سانتیمتر روی اولی بسته شود و لایه سومی حدود نیم سانتیمتر روی دومی، چهارمین لایه مطابق تصویر فقط بین ابروها قرار می گیرد. به تدریج که با این کار بهتر آشنا می شوید می توانید مقدار صحیح نوار را به کار ببرید و آن را ارام دور سر خود بپیچانید. محکم و نرم بوددن این نوار مهم است و باید روی چینهای پیشانی را بپوشانید ولی آن را روی خط مو نبرید نباید مو را بکشد و یا  آزار بدهد.

از نوار پیشانی نه تنها می توان مستقیماً پس از نرمش بلکه بعد از نرمشهای کلی صورت یا هنگام استراحت در خانه، و یا در محافل خصوصی  یا هر موقعی می توان استفاده کرد. مزیت عالی این نوار یادآوری این نکته است که اخم نکنید. در صورت امکان نوار را حدود یک ساعت پس از نرمش روی صورت نگه دارید.

برداشتن با ملاحظه نوار به اندازه کاربرد صحیح آن مهم است. گوشه نوار را بلند کنید همان طور که نوار را با یک دست می کشید انگشتان دست دیگر را روی لبه نوار بگذارید. این موجب می شود که از کش دادن بی جهت پوست جلوگیری شود و همچنین ناراحتی برداشتن نوار را کمتر می کند.

نوار را نیز می توان در ناحیه های دیگر صورت به کار برد –مثلاً بین چشم ها و یا گوشه دهان برای جلوگیری از خطوط.

 

بخش دوم آموزش تصویری لیفتینگ یا کشیدن پوست صورت بدون جراحی

 

منبع : کتاب لیفتینگ بدون جراحی (رفع چین و چروک صورت در 15 دقیقه)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات سایت
 

لباسهای کهنه و قدیمی را به لباسهای زیبا و گران قیمت تبدیل کنید

وسیله ای برای نمایش ذوق هنری و خلاقیت شما

با استفاده از دستگاه نگین زن دستی براحتی میتواند هر لباس یا کیف و کفش و یا کمری را با سلیقه خود بیارائید و به آن زیبائی ببخشید

و روشی جدید برای کسب در آمد در منزل

خرید نگین زن مینی

وسیله ای بسیار ارزان ولی با کارائی بالا

قيمت فقـط : 15.000 تـومان

خرید دستگاه نگین زن مینی

 
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 678
  • بازدید ماه : 678
  • بازدید سال : 41,348
  • بازدید کلی : 467,369